Tento “prodejní” web, běžící na internetové adrese www.veznojme.cz je tržištěm, kde v současnosti nabízí jeho provozovatel část přebytků ze své zahrádky. Neživí se tímto prodejem, nedělá to za účelem zisku a nelze tedy na to pohlížet jako na klasický obchod (e-shop), neboť tím tento web není. Spíše jde o takové online tržiště, kde budou různí trhovci nabízet své home-made výrobky.

Provozovatel webu, správce dat, grafické a technické zpracování: Bílý Tomáš, Fischerova 743/11 Znojmo, IČO: 72301627 , upravuje tímto Tržním řádem fungování, provozování a zprostředkování prodeje prostřednictvím tohoto webu. Pokud máte nějaké pochybnosti, nebo se chcete stát prodejcem, či jste zde nakoupili a zboží nebylo dle vašich představ, případně jej chcete reklamovat, zkuste nejprve najít odpověď, jak postupovat v Tržním řádu, uvedeného níže. Pokud zde nenajdete odpověď, pak mne kontaktujte.

Je potřeba však upozornit, že nákupem zde souhlasíte s tímto základním pravidlem: nejsme klasický e-shop, podmínky a záruky si každý prodejce na tržišti určuje sám také dle charakteru prodávaného zboží. Pochopitelně se řídíme platnými zákony ČR, budujeme dobré a férové online tržiště a to bez poctivosti a férového přístupu nejde.

často kladené otázky a odpovědi:

Složení výrobku je uvedeno nově na etiketách, ale také u každého produktu v popisu na tomto webu. Navíc je ke každé objednávce přibalen průvodní dopis s poděkováním za nákup, s informace o výrobku, jeho skladování a také s návodem, jak postupovat v případě reklamace.

ANO… vážím si každé objednávky a tak při objednávce nad 100 Kč obdržíte malou pozornost a při objednávce nad 300 Kč také menší dárek v podobě (…a to prozrazovat nebudu 😀

Rozhodující pro uznání reklamace je datum, kdy byla reklamace uskutečněna. Od prokazatelného dodání zboží až po datum reklamace nesmí uběhnout doba delší tří dnů. Je to z toho důvodu, že při výrobě džemů nejsou používány žádné konzervační látky a při nesprávném skladování může dojít k rychlému zkažení.

V případě, že reklamace bude uznána, bude individuálně dohodnuto s nakupujícím, jak se bude postupovat. Zpravidla bude dodán jiný výrobek se stejnou příchutí, v případě, že již nebude tato příchuť skladem, bude domluvena jiná příchuť.

Snažíme se, aby toto tržiště bylo férovým místem a lidským přístupem a individuálně bude také řešena každá reklamace. Nakupují se tak přímo spojí s prodejcem a dohodnou se na dalším postupu. K tomuto účelu slouží stránka věnována reklamacím (odkaz je přiložen v průvodním dopise (či návodu k použití, skladování apod.), které bude součástí každé dodávky.

V současnosti zde prodává výrobky pouze sám provozovatel tohoto webu, ale rád bych sortiment rozšířil a nabízel i další produkty, zejména farmářské výrobky, přebytky ze zahrádek, ručně vyráběné produkty apod… Jsou dvě podmínky:
1) prodejce musí pocházet z Jižní Moravy, konkrétně ze Znojemska, případně nejbližšího okolí
2) musí se jednat o nadbytky jeho produkce, domácí tvorbu apod… nechce zde nabízet zboží velkovýrobců, kteří to dělají kvůli zisku

Pochopitelně bude jednoznačně označeno, v případě, že zde bude více prodejců, kdo je prodejcem konkrétního výrobku a případně, jak se s prodejcem spojit a jaké má reklamační podmínky.